Zona Restringida a familias Aire Libre

Benvolgudes famílies,

Volem informar-vos que hem habilitat en la web una zona restringida per a les famílies del col·legi Aire Lliure. Dins del menú NOVETATS trobareu la secció EL COLE AL DIA. En esta zona podreu accedir a:

La secció QUÈ ESTÀ PASSANT? on publicarem fotos i vídeos de les experiències educatives que anem vivint dia a dia en el nostre cole. A més, anirem publicant les circulars que afecten tot el col·legi.

La secció CONSELL ESCOLAR on publicarem els ordes del dia de les reunions que realitzem així com un resum de les actes i dels acords arribats.

Per a accedir a esta zona necessitareu la contrasenya següent:

Airelibre2018

Esta contrasenya s’anirà actualitzant de manera anual.

Una salutació,

L’Equip Directiu

___________________________________________________

Estimadas familias,

Queremos informaros que hemos habilitado en la web una zona restringida para las familias del colegio Aire Libre. Dentro del menú NOVEDADES encontraréis la sección EL COLE AL DÍA. En esta zona podréis acceder a:

La sección ¿QUÉ ESTÁ PASANDO? donde publicaremos fotos y vídeos de las experiencias educativas que vamos viviendo día a día en nuestro cole. Además, iremos publicando las circulares que afectan a todo el colegio.

La sección CONSEJO ESCOLAR donde publicaremos los órdenes del día de las reuniones que realicemos así como un resumen de las actas y de los acuerdos llegados.

Para acceder a esta zona necesitaréis la siguiente contraseña:

Airelibre2018

Esta contraseña se irá actualizando de manera anual.

Un saludo,

Equipo Directivo

To Top